Preguntes freqüents

TAQUILLES

Zona personal

  • Per què necessito crear-me un compte d'usuari?

    Necessites un compte d’usuari per poder realitzar les comandes i beneficiar-te de les funcionalitats següents:

    • Accedir a les teves entrades per poder-les imprimir
    • Reimprimir les teves entrades (en cas de pèrdua, oblit...)
    • Fer el seguiment de les teves entrades
    • Editar el teu perfil
    • Actualitzar i modificar les teves dades de contacte
    • Les teves dades relatives al pagament [p. ex., el número de targeta de crèdit o de dèbit, la data de caducitat, el codi CVV...], no es queden emmagatzemades al sistema. Hauràs d’especificar-les a cada comanda
  • No puc crear el meu compte
    • Revisa que hagis omplert tots els camps obligatoris (senyalitzats amb un *). Si has deixat algun camp sense omplir, o bé alguna informació és incorrecta, apareixerà un missatge d’avís indicant l’error a la part superior de la pàgina o bé abans de passar a la passarel·la de pagament.

    És aconsellable que facilitis el correu electrònic que fas servir normalment i també el teu telèfon mòbil, per si t’hem d’avisar per qualsevol incidència.

  • Com puc modificar les meves dades personals?

    Quan estàs connectat al teu compte pots modificar les teves dades personals (p. ex., direcció postal, e-mail, telèfon, contrasenya…) des de l’opció “Zona personal” situat al menú superior de la web. No oblidis desar els canvis.

  • Les meves dades personals són tractades de forma confidencial i segura?

    L’encriptació és essencial per tal de garantir la seguretat de les transaccions. Nosaltres hem adoptat una encriptació SSL per protegir totes les dades personals i els mitjans de pagament. A totes les pàgines segures que comencen per "https://" ("s" significa “segur”), la informació està encriptada i, per tant, protegida abans de ser enviada a través d’Internet. D’aquesta manera, és impossible cedir aquestes dades de forma no autoritzada durant la seva transmissió.

    El Teatre Auditori es compromet a protegir les teves dades personals i la teva privacitat. D’aquesta manera les dades personals que ens faciliteu rebran un tractament informatitzat i s'incorporaran en un fitxer del qual és responsable Granollers Escena S.L, amb la finalitat de facilitar la gestió administrativa i les relacions de contacte establertes. Granollers Escena S.L  es compromet a tractar les seves dades sota la més estricta reserva i confidencialitat. D’acord amb la Llei orgànica 15/1999 teniu dret a accedir a aquesta informació, rectificar-la, cancel·lar-la, oposar-vos a tractaments i en el seu cas, revocar el vostre consentiment, escrivint a la nostra adreça postal: Torres i Bages, 50 – 08401 Granollers.

 

Compra, pagament i anul·lació d’entrades

  • No em deixa comprar més de 10 entrades.

    Per grups de més de 10 persones oferim un 20% de descompte i una entrada de regal en la majoria dels nostres espectacles. Així que, abans de tot, envia'ns un correu a taquilles@teatreauditori.granollers.cat per assegurar-te si et pots adherir a aquest descompte.En cas que l'espectacle sigui exclòs de descomptes i necessites comprar més de 10 entrades, desconnecta't del compte personal i torna a connectar-te per comprar-ne més. I així successivament fins el número d’entrades desitjat.

  • Com es paga amb la targeta regal?

    Un cop has seleccionat l’opció “Targeta regal” com a mètode de pagament, has d’introduir els números que consten a la “Targeta regal”. Si el saldo és superior a l’import de la compra, guarda la targeta per a la pròxima compra. Si el saldo és inferior a l’import de la compra, torna a seleccionar l’opció de pagament targeta de crèdit / dèbit (TPV TAG) per pagar la resta de l’import.

  • Com puc saber el saldo de la targeta regal?

    Accedeix a la teva zona personal, a la part inferior on indica “Targetes regal” hi hauràs d’introduir el número de la targeta regal per veure el saldo disponible.

  • Com puc modificar o anul·lar la meva compra?

    Una vegada adquirida l’entrada no serà retornat l'import, excepte per cancel·lació de l’esdeveniment. Es permet canviar l’entrada quan un espectacle es representi en més d'una funció. Es permet canviar l’entrada per un val regal del mateix import una setmana abans de l’espectacle per causes justificades.Tant la gestió de devolució com el canvi de localitat només es podrà efectuar a través de les oficines centrals d’Escena grAn. Serà necessari que es sol·liciti a través del correu electrònic taquilles@teatreauditori.granollers.cat

  • Si compro una entrada i m’he oblidat d’aplicar un descompte què puc fer?

    En aquests casos fem una targeta regal pel mateix import que vas comprar les entrades. Amb aquest val regal pots tornar a comprar l’entrada amb el descompte i el que et quedi a la targeta regal ho pots utilitzar en un altre espectacle. Les targetes regal tenen una validesa de dos anys i es poden utilitzar en qualsevol dels nostres espectacles.

  • Punts de venda oficials

    Les entrades del Teatre Auditori només es poden comprar a la pàgina oficial. Les entrades que compreu per un altre canal solen ser fraudulentes i augmenten el preu original. Si compreu entrades en una altra pàgina no assegurem l’entrada a l’espectacle, ja que ens hem trobat amb casos de duplicitat d’entrades.

 

Descàrrega i impressió d’entrades

  • Com em puc descarregar les meves entrades?

    Un cop finalitzada la compra, rebràs un missatge de confirmació al teu e-mail. En cas que no ho rebis, assegura't de que no estigui al correu brossa, correu no desitjat o SPAM. Des del mateix e-mail tens l’opció de descarregar les entrades en pdf, així com visualitzar-les en format òptim per a portar-les al telèfon mòbil (codi QR). També hi pots accedir a través del teu compte personal de la web, al menú “Zona personal”.

  • No em puc imprimir l’entrada correctament. Què faig?

    Les entrades mal impreses o incompletes no seran acceptades per accedir al Teatre Auditori. Des de les taquilles del Teatre Auditori a partir d’una hora i mitja abans de la funció les podem imprimir. Recorda de portar el DNI de la persona que va efectuar la compra i/o el comprovant. Si no l’has rebut és possible que el pagament no s’hagi pogut realitzar correctament. Verifica a la teva “Zona personal” que el procés s’ha completat correctament.

  • Puc imprimir l’entrada diverses vegades?

    Sí, pots reimprimir l’entrada tantes vegades com necessitis. És útil si l’has danyat o perdut. No obstant això, cada entrada té un codi de barres únic que es verificarà al control d’accés al Teatre mitjançant un lector d'entrades. Cada entrada s’acceptarà una sola vegada. Per tant, conserva només una única còpia de la teva entrada i destrueix les altres per evitar confusions o usos fraudulents.

  • Cal que imprimeixi l’entrada?

    Mentre portis l’entrada descarregada al mòbil i es visualitzi bé el codi de barres, el seient i la fila és suficient. Respectem el medi ambient.

 

SALA

  • Des d’on es veu millor?

    Les sales del Teatre Auditori de Granollers van ser dissenyades expressament per la correcta visualització dels espectacles des de qualsevol seient (excepte balconets o la zona B, que per aquest motiu tenen un preu més reduït). Per tenir una visió completa dels espectacles de dansa seria convenient a partir de la fila 8, igual que per les òperes per tal de llegir la subtitulació.

  • Des d’on se sent millor?

    Tot i que les nostres sales tenen una bona acústica, disposem de servei d’ajuda auditiva i de bucle magnètic de manera totalment gratuïta en tots els espectacles del Teatre Auditori de Granollers per aquells qui ho necessitin. Per assegurar-se de no quedar-se sense, sempre recomanem inscriure's en el formulari clicant aquí. En cas que no s'hagi inscrit i en quedin disponibles, ho podran sol·licitar a les taquilles del Teatre.

  • Què passa si fem tard?

    El Teatre Auditori de Granollers es reserva el dret d’admissió quan no s’arriba a l’hora. En cas de que es permeti l’accés, es recol·locarà el millor possible en seients diferents dels comprats per tal de no molestar al públic ni interrompre l’espectacle.

  • Els nens paguen entrada?

    Pels espectacles que són del Teatre Auditori de Granollers els nens i nenes MENORS de 2 anys tenen l'entrada gratuïta perquè no ocupen seient. No obstant això, hauran d’anar al mostrador de taquilles per comptabilitzar l’entrada gratuïta. En cas que l'espectacle estigui destinat per menors de 2 anys sí que hauran de pagar entrada.

  • Els nens de 2 anys poden seure a la falda?

    A partir dels 2 anys els nens han de pagar entrada per tenir un seient propi. Per tant, no està permès que seguin a la falda dels pares, per evitar causar molèsties de visibilitat als altres usuaris, per protocol i seguretat.

  • Teniu alces pels nens?

    Sí, tenim alces a les entrades de les portes A i B per tal que els infants puguin seguir l’espectacle i tenir una bona visibilitat.